Üldised tingimused
Sisukord:
Artikkel 1 - Mõisted
Artikkel 2 - Ettevõtja identiteet
Artikkel 3 - Kohaldatavus
Artikkel 4 - Pakkumine
Artikkel 5 - Leping
Artikkel 6 - Taganemisõigus
Artikkel 7 - Kulud taganemise korral
Artikkel 8 - Taganemisõiguse välistamine
Artikkel 9 - Hind
Artikkel 10 - Vastavus ja garantii
Artikkel 11 - Kohaletoimetamine ja täitmine
Artikkel 12 - Kestus: kestus, lõpetamine ja pikendamine
Artikkel 13 - Maksmine
Artikkel 14 - Kaebuste esitamise kord
Artikkel 15 - Vaidlused
Artikkel 16 - Täiendavad või erinevad sätted
Artikkel 1 - Mõisted
Käesolevates tingimustes kasutatakse järgmisi mõisteid:
- Mõtlemisaeg: tähtaeg, mille jooksul tarbija võib kasutada oma taganemisõigust;
- Tarbija - füüsiline isik, kes ei tegutse kutse- või äritegevuses ja kes sõlmib kauplejaga kauglepingu;
- päev: kalendripäev;
- kestusega tehing: kaugleping, mis on seotud mitme toote ja/või teenuse osutamisega, mille tarne- ja/või ostukohustus on ajaliselt jaotatud;
- Püsiv andmekandja: mis tahes vahend, mis võimaldab tarbijal või ettevõtjal salvestada talle isiklikult adresseeritud teavet viisil, mis võimaldab tulevikus tutvuda ja salvestatud teavet muutmata kujul reprodutseerida.
- Taganemisõigus: tarbija võimalus taganeda kauglepingust järelemõtlemisaja jooksul;
- näidisvorm: ettevõtja poolt kättesaadavaks tehtud taganemisvorm, mida tarbija saab täita, kui ta soovib kasutada oma taganemisõigust.
- Ettevõtja: füüsiline või juriidiline isik, kes pakub tarbijatele tooteid ja/või teenuseid kauglepingu alusel;
- Kaugleping: kokkulepe, mille kohaselt kasutatakse ettevõtja poolt toodete ja/või teenuste kaugmüügiks korraldatud süsteemi raames kuni lepingu sõlmimiseni (kaasa arvatud) ühe või mitme sidevahendi ainuõiguslikku kasutamist;
- Kauglepingu sõlmimise tehnika: vahend, mida saab kasutada lepingu sõlmimiseks, ilma et tarbija ja ettevõtja peaksid samal ajal ühes ruumis kokku saama.
- Üldtingimused: käesolevad ettevõtja üldtingimused.
Artikkel 2 - Ettevõtja isik
Põhikirjajärgne nimi: My Steel BV
Kaubanimi: My Steel
Ettevõtte aadress: Energieweg 35 5422 VM Gemert
Telefon: 0492-745200, kättesaadav tööpäeviti kell 8.00-16.30 ja reedeti kell 8.00-16.00.
E-posti aadress: info@mysteel.nl
Kaubanduskoja number: 81444982
Btw-identificatienummer: NL862095189B01
Artikkel 3 - Kohaldatavus
- Käesolevad üldtingimused kehtivad iga ettevõtja pakkumise ning iga ettevõtja ja tarbija vahel sõlmitud kauglepingu ja tellimuse suhtes.
- Enne kauglepingu sõlmimist tehakse käesolevate üldtingimuste tekst tarbijale kättesaadavaks. Kui see ei ole mõistlikult võimalik, märgitakse enne kauglepingu sõlmimist, et üldtingimustega saab tutvuda ettevõtja ruumides ja need saadetakse tarbijale tema nõudmisel võimalikult kiiresti tasuta.
- Kui kaugleping sõlmitakse erinevalt eelmisest lõikest elektrooniliselt ja enne kauglepingu sõlmimist, võib käesolevate üldtingimuste teksti teha tarbijale elektrooniliselt kättesaadavaks sellisel viisil, et tarbija saab seda lihtsal viisil püsivale andmekandjale salvestada. Kui see ei ole mõistlikult võimalik, märgitakse enne kauglepingu sõlmimist, kus üldtingimustega saab elektrooniliselt tutvuda ja et need saadetakse tarbija taotlusel elektrooniliselt või muul viisil tasuta.
- Juhul kui lisaks käesolevatele üldtingimustele kohaldatakse konkreetseid toote- või teenusetingimusi, kohaldatakse teist ja kolmandat lõiku mutatis mutandis ning vastukäivate üldtingimuste korral võib tarbija alati tugineda talle kõige soodsamale kohaldatavale sättele.
- Kui üks või mitu käesolevate üldtingimuste sätet on mingil ajal täielikult või osaliselt kehtetu või tühistatud, jäävad leping ja käesolevad tingimused muidu kehtima ning asjaomane säte asendatakse viivitamata vastastikusel kokkuleppel sättega, mis vastab võimalikult täpselt algsele sättele.
- Olukordi, mida käesolevates üldtingimustes ei ole ette nähtud, tuleb hinnata käesolevate üldtingimuste "vaimus".
- Ebakindlust meie tingimuste ühe või mitme sätte tõlgendamise või sisu osas tuleks tõlgendada "käesolevate üldtingimuste vaimus".
Artikkel 4 - Pakkumine
- Kui pakkumisel on piiratud kehtivusaeg või see on seotud tingimustega, on see pakkumises selgesõnaliselt märgitud.
- Pakkumine on mittekohustuslik. Ettevõtjal on õigus pakkumist muuta ja kohandada.
- Pakkumine sisaldab pakutavate toodete ja/või teenuste võimalikult täielikku ja täpset kirjeldust. Kirjeldus on piisavalt üksikasjalik, et tarbija saaks pakkumist nõuetekohaselt hinnata. Kui ettevõtja kasutab pilte, on need pakutavate toodete ja/või teenuste tõepärane kujutis. Ilmselged vead või ilmselged eksimused pakkumises ei ole ettevõtjale siduvaks.
- Kõik pakkumises olevad pildid, kirjeldused ja andmed on soovituslikud ja need ei saa olla põhjuseks hüvitise maksmiseks või lepingu lõpetamiseks.
- Tootepildid kujutavad pakutavaid tooteid tõepäraselt. Ettevõtja ei saa garanteerida, et kujutatud värvid vastavad täpselt toodete tegelikele värvidele.
- Iga pakkumine sisaldab sellist teavet, et tarbijale oleks selge, millised õigused ja kohustused on seotud pakkumise vastuvõtmisega. See puudutab eelkõige järgmist
eelkõige:
- hind koos maksudega;
- võimalikud saatmiskulud
- lepingu sõlmimise viis ja selleks vajalikud toimingud;
- kas taganemisõigus on kohaldatav või mitte;
- maksmise, tarnimise ja lepingu täitmise viis;
- pakkumuse vastuvõtmise tähtaeg või tähtaeg, mille jooksul kaupleja tagab hinna;
- kaugside tariifi tase, kui kaugside tehnikaga seotud kulud arvutatakse muu kui kasutatud sidevahendi tavapärase põhitariifi alusel;
- kas leping arhiveeritakse pärast selle sõlmimist ja kui jah, siis kuidas tarbija saab sellega tutvuda;
- viis, kuidas tarbija saab enne lepingu sõlmimist kontrollida ja soovi korral parandada tema poolt lepingu alusel esitatud andmeid;
- kõik muud keeled peale hollandi keele, milles lepingu võib sõlmida;
- tegevusjuhendid, mida kaupleja järgib, ja viis, kuidas tarbija saab nende tegevusjuhenditega elektrooniliselt tutvuda; ja
- kauglepingu minimaalne kestus kestusega tehingu puhul.
- saadaolevad suurused, värvid, materjalitüübid.
Artikkel 5 - Leping
- Vastavalt lõike 4 sätetele sõlmitakse leping hetkel, mil tarbija võtab pakkumise vastu ja täidab selles sätestatud tingimusi.
- Kui tarbija on pakkumise elektrooniliselt vastu võtnud, kinnitab kaupleja viivitamata pakkumise vastuvõtmist elektrooniliselt. Seni, kuni ettevõtja ei ole selle vastuvõtmise kättesaamist kinnitanud, võib tarbija lepingu üles öelda.
- Kui leping sõlmitakse elektrooniliselt, võtab ettevõtja asjakohased tehnilised ja korralduslikud meetmed elektroonilise andmeedastuse kaitsmiseks ning tagab turvalise veebikeskkonna. Kui tarbija saab maksta elektrooniliselt, järgib ettevõtja asjakohaseid turvameetmeid.
- Ettevõtja võib - õiguslikes raamistikes - ise teavitada end sellest, kas tarbija suudab täita oma maksekohustusi, samuti kõigist faktidest ja teguritest, mis on olulised kauglepingu vastutustundliku sõlmimise seisukohast. Kui ettevõtjal on selle uurimise põhjal põhjendatud alus mitte sõlmida lepingut, on tal õigus keelduda tellimuse või taotluse esitamisest või seada selle täitmisele eritingimusi, põhjendades seda.
- Ettevõtja lisab tarbijale koos toote või teenusega kirjalikult või sellisel viisil, et see oleks tarbijale kättesaadav ja säilitatav püsival andmekandjal, järgmise teabe:
a. ettevõtja tegevuskoha külastamisaadress, kuhu tarbija saab pöörduda kaebustega;
b. tingimused ja viis, mille alusel ja kuidas tarbija saab kasutada taganemisõigust, või selge avaldus taganemisõiguse välistamise kohta;
c. teave garantiide ja olemasoleva müügijärgse teeninduse kohta;
d. käesolevate tingimuste artikli 4 lõikes 3 sisalduvad andmed, välja arvatud juhul, kui ettevõtja on need andmed tarbijale juba enne lepingu sõlmimist esitanud;
e. lepingu lõpetamise nõuded, kui lepingu kestus on pikem kui üks aasta või kui leping on tähtajatu. - Kui tegemist on kestusega tehinguga, kohaldatakse eelmise lõike sätet ainult esimese tarne suhtes.
- Iga leping sõlmitakse asjaomaste toodete piisava kättesaadavuse tingimustes.
Artikkel 6 - Taganemisõigus
Toodete tarnimisel:
- Toodete ostmisel on tarbijal võimalus 14 päeva jooksul tellimusest ilma põhjendusi esitamata taganeda. See järelemõtlemisaeg algab järgmisel päeval pärast seda, kui tarbija või tarbija poolt eelnevalt määratud ja ettevõtjale teatatud esindaja on toote kätte saanud.
- Järelemõtlemisaja jooksul peab tarbija käsitlema toodet ja pakendit hoolikalt. Ta võtab toote lahti või kasutab seda ainult niivõrd, kuivõrd see on vajalik, et hinnata, kas ta soovib toodet säilitada. Kui tarbija kasutab oma taganemisõigust, tagastab ta toote ettevõtjale koos kõigi tarnitud tarvikutega ja - kui see on mõistlikult võimalik - algses seisukorras ja originaalpakendis vastavalt ettevõtja antud mõistlikele ja selgetele juhistele.
- Kui tarbija soovib kasutada oma taganemisõigust, peab ta sellest ettevõtjale teatama 14 päeva jooksul pärast toote kättesaamist. Tarbija peab sellest teatama, kasutades selleks näidisvormi. Pärast seda, kui tarbija on avaldanud soovi kasutada oma taganemisõigust, peab ta toote 14 päeva jooksul tagastama. Tarbija peab tõendama, et tarnitud kaup on õigeaegselt tagastatud, näiteks saatmistõendi abil.
- Kui tarbija ei ole avaldanud soovi kasutada oma taganemisõigust või ei ole pärast lõigetes 2 ja 3 nimetatud tähtaegade möödumist toodet ettevõtjale tagastanud, on ostu sooritamine fakt.
Teenuste osutamise korral:
- Teenuste osutamise korral on tarbijal võimalus lepingust ilma põhjendusi esitamata taganeda vähemalt 14 päeva jooksul alates lepingu sõlmimise päevast.
- Oma taganemisõiguse kasutamiseks peab tarbija järgima ettevõtja poolt pakkumises ja/või hiljemalt tarne ajal antud mõistlikke ja selgeid juhiseid.
Artikkel 7 - Kulud taganemise korral
- Kui tarbija kasutab oma taganemisõigust, kannab ta maksimaalselt tagasisaatmise kulud.
- Kui tarbija on tasunud mingi summa, maksab ettevõtja selle summa tagasi niipea kui võimalik, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemist. Selle tingimuseks on, et ettevõtja on toote juba tagasi saanud või et on võimalik esitada veenvad tõendid täieliku tagastamise kohta. Tagasimakseid tehakse sama makseviisi kaudu, mida tarbija kasutas, välja arvatud juhul, kui tarbija on selgesõnaliselt lubanud kasutada teistsugust makseviisi.
- Kui toode on kahjustatud või pakend rohkem kahjustatud kui toote proovimiseks vajalik, võime selle toote väärtuse vähenemise teile edasi anda. Niisiis, palun kohtlege toodet hoolikalt ja veenduge, et see on tagastamisel korralikult pakitud.
- Tarbijat ei saa pidada vastutavaks toote väärtuse vähenemise eest, kui ettevõtja ei ole andnud kogu seadusega nõutavat teavet taganemisõiguse kohta, seda tuleks teha enne ostulepingu sõlmimist.
Artikkel 8 - Taganemisõiguse välistamine
- Ettevõtja võib välistada tarbija taganemisõiguse lõigetes 2 ja 3 kirjeldatud toodete puhul. Taganemisõiguse välistamine kehtib ainult juhul, kui ettevõtja on seda pakkumises selgelt ja vähemalt aegsasti enne lepingu sõlmimist märkinud.
- Taganemisõiguse välistamine on võimalik ainult toodete puhul:
a. mis on loodud ettevõtja poolt vastavalt tarbija spetsifikatsioonile, näiteks eritellimusel valmistatud tooted;
b. mis on oma olemuselt selgelt isiklikud
c. mida ei saa nende olemuse tõttu tagastada;
d. mis riknevad või vananevad kiiresti;
e. mille hind sõltub finantsturu kõikumistest, mida ettevõtja ei saa mõjutada;
f. üksikute ajalehtede ja ajakirjade puhul;
g. heli- ja videosalvestiste ning arvutitarkvara puhul, mille pitser on tarbija poolt purustatud.
h. hügieenitoodete puhul, mille pitser on tarbijal purustatud. - Taganemisõiguse välistamine on võimalik ainult teenuste puhul:
a. mis on seotud majutuse, transpordi, restorani või vaba aja veetmisega, mis toimub teatud kuupäeval või teatud ajavahemiku jooksul; b. mis on seotud majutuse, transpordi, restorani või vaba aja veetmisega, mis toimub teatud kuupäeval või teatud ajavahemiku jooksul;
b. mille tarnimine on alanud tarbija selgesõnalisel nõusolekul enne järelemõtlemisaja möödumist;
c. mis on seotud kihlvedude ja loteriidega.
Artikkel 9 - Hind
- Pakkumises märgitud kehtivusaja jooksul ei tõsteta pakutavate toodete ja/või teenuste hindu, välja arvatud käibemaksumäära muutmisest tingitud hinnamuutused.
- Olenemata eelmisest lõikest võib ettevõtja pakkuda muutuva hinnaga tooteid või teenuseid, mille hinnad on seotud finantsturu kõikumistega ja mida ettevõtja ei saa mõjutada. See seos kõikumistega ja asjaolu, et kõik nimetatud hinnad on sihthinnad, märgitakse pakkumises.
- Hinnatõusud 3 kuu jooksul pärast lepingu sõlmimist on lubatud ainult juhul, kui need tulenevad seadusest või muudest sätetest.
- Hinnatõusud alates 3 kuud pärast lepingu sõlmimist on lubatud ainult juhul, kui ettevõtja on need ette näinud ja:
a. need tulenevad õigusaktidest või sätetest või
b. tarbijal on õigus lõpetada leping hinnatõusu jõustumise päeval. - Toodete või teenuste pakkumises nimetatud hinnad sisaldavad käibemaksu.
- Kõik hinnad võivad sisaldada trüki- ja trükivigu. Trüki- ja trükivigadest tulenevate tagajärgede eest ei vastuta. Trüki- ja trükivigade korral ei ole ettevõtja kohustatud tarnima toodet ebaõige hinna alusel.
Artikkel 10 - Vastavus ja garantii
- Ettevõtja garanteerib, et tooted ja/või teenused vastavad lepingu sõlmimise kuupäeval lepingule, pakkumuses esitatud spetsifikatsioonidele, mõistlikele töökindluse ja/või kasutatavuse nõuetele ning kehtivatele õigusnormidele ja/või valitsuse määrustele. Kui on kokku lepitud, tagab kaupleja ka, et toode sobib muuks kui tavaliseks kasutamiseks.
- Kaupleja, tootja või importija antud garantii ei mõjuta seaduslikke õigusi ja nõudeid, mida tarbija võib lepingu alusel kaupleja vastu maksma panna.
- Igast defektsest või valesti tarnitud tootest tuleb ettevõtjale kirjalikult teatada 4 nädala jooksul pärast tarnimist. Tooteid tuleb tagastada originaalpakendis ja uues seisukorras.
- Ettevõtja garantiiaeg vastab tehase garantiiajale. Ettevõtja ei vastuta siiski kunagi toodete lõpliku sobivuse eest tarbija poolt iga üksiku kasutuse puhul ega ka toodete kasutamise või rakendamisega seotud nõuannete eest.
- Garantii ei kehti, kui:
- tarbija on tarnitud tooteid ise parandanud ja/või muutnud või lasknud neid parandada ja/või muuta kolmandatel isikutel;
- tarnitud tooted on puutunud kokku ebaharilike tingimustega või neid on muul viisil hooletult töödeldud või töödeldud vastupidiselt ettevõtja juhistele ja/või pakendil olevatele juhistele;
- puudused tulenevad täielikult või osaliselt eeskirjadest, mille valitsus on kehtestanud või kehtestab seoses kasutatud materjalide laadi või kvaliteediga.
Artikkel 11 - Kohaletoimetamine ja rakendamine
- Ettevõtja rakendab toodete tellimuste vastuvõtmisel ja täitmisel ning teenuste osutamise taotluste hindamisel suurimat võimalikku hoolt.
- Tarnekohaks on aadress, mille tarbija on ettevõtjale teatavaks teinud.
- Kui käesoleva artikli lõikes 4 sätestatust ei tulene teisiti, täidab ettevõtja vastuvõetud tellimused kiiresti, kuid hiljemalt 30 päeva jooksul, välja arvatud juhul, kui tarbija on nõustunud pikema tarnetähtajaga. Kui tarne viibib või kui tellimust ei saa või saab täita ainult osaliselt, teavitatakse sellest tarbijat hiljemalt 30 päeva pärast tellimuse esitamist. Sellisel juhul on tarbijal õigus leping tasuta üles öelda. Tarbijal ei ole õigust hüvitisele.
- Kõik tarnetingimused on soovituslikud. Tarbija ei saa ühestki nimetatud tingimusest mingeid õigusi tuletada. Tarbija ei saa tähtaja ületamise korral hüvitist nõuda.
- Käesoleva artikli lõike 3 kohase lepingu ülesütlemise korral tagastab ettevõtja tarbija poolt makstud summa nii kiiresti kui võimalik, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul pärast lepingu ülesütlemist.
- Kui tellitud toote tarnimine osutub võimatuks, teeb ettevõtja jõupingutusi, et pakkuda asendustoodet. Hiljemalt tarnimisel teatatakse selgelt ja arusaadavalt, et tegemist on asendusartikliga. Asendusartiklite puhul ei saa taganemisõigust välistada. Tagasisaatmise kulud kannab ettevõtja.
- Toodete kahjustumise ja/või kadumise risk lasub ettevõtjal kuni tarbijale või eelnevalt määratud ja ettevõtjale teatavaks tehtud esindajale üleandmise hetkeni, kui ei ole selgesõnaliselt kokku lepitud teisiti.
Artikkel 12 - Tähtaegsed tehingud: kestus, lõpetamine ja pikendamine
Lõpetamine
- Tarbija võib igal ajal lõpetada tähtajatu lepingu, mis on sõlmitud toodete (sealhulgas elektrienergia) või teenuste regulaarseks tarnimiseks, vastavalt kokkulepitud lõpetamise eeskirjadele ja maksimaalselt ühekuulisele etteteatamisajale.
- Tarbija võib toodete (sealhulgas elektri) või teenuste regulaarseks tarnimiseks sõlmitud tähtajalise lepingu lõpetada igal ajal tähtajalise lepingu lõppedes, järgides kokkulepitud lõpetamise eeskirju ja etteteatamistähtaega, mis ei ületa ühte kuud.
- Tarbija võib eelmistes lõigetes osutatud lepingud lõpetada:
- lõpetada igal ajal ja ei ole piiratud lõpetamisega konkreetsel ajal või kindla ajavahemiku jooksul;
- lõpetada need vähemalt samamoodi, nagu ta need sõlmis;
- lõpetada alati sama etteteatamistähtajaga, mille ettevõtja on endale määranud.
Pikendamine
- Tähtajalist lepingut, mis on sõlmitud toodete (sealhulgas elektrienergia) või teenuste regulaarseks tarnimiseks, ei saa vaikimisi pikendada ega uuendada tähtajaliselt.
- Olenemata eelmisest lõikest võib päeva- või nädalalehtede ja ajakirjade regulaarseks tarnimiseks sõlmitud tähtajalist lepingut vaikimisi pikendada kuni kolmekuulise tähtajaga, kui tarbija võib pikendatud lepingu pikendamise lõppedes üles öelda kuni ühekuulise etteteatamistähtajaga.
- Tähtajalist lepingut, mis on sõlmitud toodete või teenuste regulaarseks tarnimiseks, võib automaatselt pikendada määramata ajaks ainult juhul, kui tarbija võib selle pikendatud lepingu igal ajal lõpetada etteteatamistähtajaga, mis ei ületa ühte kuud, ja etteteatamistähtajaga, mis ei ületa kolme kuud, kui leping on sõlmitud päevalehe või nädala ajalehtede, ajakirjade ja perioodikaväljaannete regulaarseks tarnimiseks, kuid vähem kui kord kuus.
- Tähtajaline leping päevalehe või nädalalehe ja ajakirjade regulaarseks tarnimiseks sissejuhatavalt (proovi- või tutvustusleping) ei ole vaikimisi jätkuv ja lõpeb automaatselt proovi- või tutvustusperioodi lõppedes.
Kestus - Kui leping kestab kauem kui üks aasta, võib tarbija lepingu lõpetada igal ajal pärast ühe aasta möödumist kuni ühekuulise etteteatamistähtajaga, välja arvatud juhul, kui lepingu lõpetamine enne kokkulepitud tähtaja lõppu on mõistlik ja õiglane.
Artikkel 13 - Maksmine
- Kui ei ole kokku lepitud teisiti, tuleb tarbija poolt tasumisele kuuluvad summad tasuda 7 tööpäeva jooksul pärast artikli 6 lõikes 1 osutatud järelemõtlemisaja algust. Teenuse osutamise lepingu puhul algab see tähtaeg pärast seda, kui tarbija on saanud lepingu kinnituse.
- Tarbija on kohustatud viivitamata teatama ettevõtjale esitatud või nimetatud makseandmete ebatäpsustest.
- Kui tarbija ei maksa, on ettevõtjal õigus, kui seadusest ei tulene teisiti, nõuda tarbijale eelnevalt teatatud mõistlikke kulusid.
Artikkel 14 - Kaebuste esitamise kord
- Ettevõtjal on piisavalt avalikustatud kaebuste esitamise kord ja ta menetleb kaebusi vastavalt sellele kaebuste esitamise korrale.
- Lepingu täitmist puudutavad kaebused tuleb esitada ettevõtjale täielikult ja selgelt kirjeldatud kujul 7 päeva jooksul pärast seda, kui tarbija on avastanud puudused.
- Ettevõtjale esitatud kaebustele vastatakse 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast. Kui kaebuse menetlemine nõuab eeldatavalt pikemat aega, vastab ettevõtja 14 päeva jooksul, teatades selle kättesaamisest ja märkides, millal tarbija võib oodata üksikasjalikumat vastust.
- Kui kaebust ei ole võimalik lahendada ühisel kokkuleppel, tekib vaidlus, mille suhtes kohaldatakse vaidluste lahendamise menetlust.
- Kaebuste puhul peaks tarbija esmalt pöörduma ettevõtja poole. Kui veebipood on seotud WebwinkelKeuriga ja kaebusi ei ole võimalik lahendada ühisel kokkuleppel, peaks tarbija pöörduma WebwinkelKeuri(www.webwinkelkeur.nl) poole, kes vahendab tasuta. Kontrollige, kas sellel veebipoel on kehtiv liikmelisus aadressil https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Kui lahendust ikka ei leita, on tarbijal võimalus lasta oma kaebust käsitleda WebwinkelKeuri määratud sõltumatul vaidluskomisjonil, mille otsus on siduv ja nii ettevõtja kui ka tarbija nõustuvad selle siduva otsusega. Vaidluse esitamine kõnealusele vaidluskomisjonile on seotud kuludega, mille peab tasuma tarbija. Kaebusi on võimalik esitada ka Euroopa veebipõhisevaidluste lahendamise platvormi(http://ec.europa.eu/odr) kaudu.
- Kaebus ei lükka ettevõtja kohustusi edasi, välja arvatud juhul, kui ettevõtja teatab kirjalikult teisiti.
- Kui ettevõtja leiab, et kaebus on õigustatud, vahetab ettevõtja omal äranägemisel tarnitud tooted tasuta välja või parandab need.
Artikkel 15 - Vaidlused
- Ettevõtja ja tarbija vaheliste lepingute suhtes, millega on seotud käesolevad üldtingimused, kohaldatakse ainult Madalmaade õigust. Isegi kui tarbija elab välismaal.
- Viini müügikonventsiooni ei kohaldata.
Artikkel 16 - Täiendavad või teistsugused sätted
Täiendavad või käesolevatest üldtingimustest erinevad sätted ei tohi olla tarbijale kahjulikud ja need tuleb kirjalikult või sellisel viisil kirja panna, et tarbija saaks neid püsivale andmekandjale salvestada.